ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

دلم آرامش می خواهد...

 

  

 خدایا مرا برهان... 

 از این دیار درد و بی کسی 

 خدایا پس کجایی مثل یک کودک بی پا دستانم را بگیری؟! 

 تا راه رفتن بیاموزم. 

 کجایی که با نوازش خدایی ات 

 دلم را لمس کنی 

 و نوازش های مهرت را احساس کنم 

 بسا آرام گیرم. 

 دلم تو را می خواهد... 

 که در خلوتی در گوشه ای از این دیار پر از درد... 

 در این دیار غربت پر ز هیاهو 

 من باشم و تو .

 سکوتم را... 

 درد و دلتنگیم را 

 فریاد کنم. 

 صدایم به آسمان برسد 

 و ابرها و پرنده ها 

 فریادم را به دربان عرش تو رسانند. 

 شاید بیایی و آرامشم باشی. 

 خدایا کجایی که دلم کمی آرامش و نوازشت را می خواهد... 

 کجایی تا بر سجده در پیشگاهت... اشک بریزم 

 و تو اشکهایم را با آرامش پاسخ گویی. 

 

 دل نوشته ی باران

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 04:52 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام

دلتنـــگ کــه شــــــدی،

پیـــش ِ مــــن بیـــا،

کمـــی غصّــه هســـت

بـــــا هـــم مـــی خـــوریـــم

سلام افسانه جان
امیدوارم هیچگاه دل قشنگت
دلتنگ و غصه دار نباشه
و امیدواروام دل هیچ جوانی دلتنگ وپر غصه و درد نباشه
مرسی که سر میزنی و میخونی

محمدرضا جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 04:59 ب.ظ http://cinematography.blogsky.com

چقد خوبه شما دخترها مدام به خدا دل میدهید


بله دوست عزیز چون جز خدا عشق واقعی وجود نداره

a جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 06:08 ب.ظ http://didareashena.blogsky.com

آنگاه که دوست داری
همواره کسی به یادت باشد
به یاد من باش
که من همیشه به یادتم
از طرف بهترین دوستت
خدا

سلام دوست عزیز ممونم که هستین و شعرای قشنگتونو رو برایمان میگذارید مرسی.
خیلی قشنگه مرسی واقعا همین طوره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد