ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

مرگ

 

  

مرگ ... تمام شدن خنده های توست 

 مرگ ... رها کردن آرزو و رویاهایت به دستان بی رحم فراموشی ایست 

 مرگ ... لحظه ای است که نگاه زیبایت را از من بگیری 

 مرگ ... لحظه ی ناامیدی است 

 مرگ ... نبودن تو در واژه های زندگی ایست 

 مرگ ... لحظه ی حس نکردن عشق در اعماق وجود توست 

 و مرگ تدریجی من...بی تو بودن است. 

 

 دل نوشته ی باران

نظرات 2 + ارسال نظر
شکوفه سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.shokofesolimani.blogfa.com

درود باران عزیز
ممنونم بابت محبت بی اندازه ات
مرا ببخش که بعد از ظهر کلاس داشتم
که اگر نداشتم هم توفیری نداشت چون لینک را حذف کردم
اما روزی را به من بگو که من عکسها را آماده کنم و لینک را خدمتت بفرستم
مستدام باشی

درود بر بانوی مهربانی
خواهش میکنم عزیز دلم از بس مهربونی دوست دارم
خواهش میکنم گلکم مشکلی نیست ببخش منم دیر بهت گفتم اخه
مدتی نت نداشتم . انشالله سعادتشو داشته باشم از نزدیک
روی گلتو ببینم و از حرفای قشنگت و شعرای دلنشینت لذت ببرم ممنونم که هستی و همراهی میکنی گل منی شکوفه
قشنگم

a چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 01:11 ب.ظ http://didareashena.blogsky.com/

سکوت می کنم و
گوش جان می سپارم به
شنیدن آیه هایی از سوره عشق
....................
زلالی نگاه آسمانی تو تحسین برانگیز است
قلمت باصلابت دوست من

ممنونم دوست عزیز
ممنونم از این همه محبت و لطفتون که همیشه با تامل دل
نوشته هامو میخونید و این محیط کوچک خانه دل رو با شعرهای زیباتون
معطر میکنید
دوست شاعرم موفق و موید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد