ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

خاک بی اعتنایی

   

 ای سرزمین آفتابی... 

 ای کارون خروشان از شادی 

 کجاست آن همه شادی و سرور؟!... 

 کجاست آن شرجی های جنوب؟!... 

 

 با تمام شرجی و گرمایت 

 دلم را گرم می کردی 

 و موج لبخند رضایت بر لبانم جاری. 

 

 اما افسوس!... 

 دیگر نه از آسمان آبی و آفتابی ات خبری است 

 نه از کارون پاک و زلالت!... 

 

 من مانده ام با خاکی از بی اعتنایی... 

 من مانده ام با کارونی که 

 نفس هایش بریده بریده 

 فریاد می زند نامهربانی اغیار را 

 

 آهای آدمهای نامهربان 

 صدای کارون نیم جان را نمی شنوید؟ 

 

 صدای بغض آسمان سرزمینم را 

 از خاک بی اعتنایی نمی شنوید؟ 

 

 آری اینجا اهواز است 

 سرزمین گرمای احساس 

 شرجی محبت 

 کارون مهر و عشق. 

  

  

 دل نوشته ی باران

نظرات 4 + ارسال نظر
a شنبه 3 تیر 1391 ساعت 01:27 ب.ظ http://didareashena.blogsky.com/

شرجی هوا از گرمی دلهاست
یا از داغی آفتاب!؟

از هر دو

هوای شهرم روبه شرجی میرود

گرمایش طاقت فرساست

آفتاب سوزنده تر از همیشه

اما به عشق زادگاهم دلم از شرجیش گرم می شود و نوازشگر دلم

اما افسوس که دیگر فرقی نمی کند که شرجیش از گرمی دل باشد یا

از داغی آفتاب!...

شکوفه یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 08:47 ق.ظ

فدای تو و احساس قشنگت

سلام عزیز دلم مرسی از مهربونیت
خدا نکنه شکوفه جونم سلامت و خوشبخت و شاد باشه انشالله

سرزمین آفتاب دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://sarzamin-aftab.blogsky.com

آها
این شد
زدی به هدف
زدی که ... نه .... کوبیدی به هدف
خیلی چسبید این پستت

هم حال و حس داره
هم واقعیت
هم ...
ای ولله

دیگه هم خیالم از بابت تو و وبلاگت راحت شد
هم انقدر پیشرفت کردی که بتونم خواهش کنم گاهی بایی وبلاگم واسه کمک و غلط گیری
خیلی خوشحال شدم
خیلی

ممنونم دوست عزیز ممنون از این همه محبت و مهربونیتون
نه اونقدرا هم پیشرفت نداشتم باید بیشتر سعیمو بکنم . سپاس
از این همه انرژی مثبت و تاثیرگذار .شما خیلی کمکم کردین
بخاطر تشویق ها و راهنماییتون ممنونم
فکر کردم دیگه نمیاین به وبلاگم سر بزنید خوشحالم که هستین
و همراهی میکنید . موفق و پیروز باشید دوست خوبم

فریناز سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 07:11 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

چقد میشه به نوشته هات تکیه کرد
قشنگن بارون...

سلام عزیزم
مرسی گلم لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد