ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

گل دوستی

 

 پنجره ی دل را  

 هر روز صبح 

 رو به سوی باغچه احساس می گشایم 

 تا گلهای دوستی را 

 به نظاره نشینم. 

 

 تقدیم به همه دوستای گلم 

 دل نوشته ی باران

نظرات 4 + ارسال نظر
مه­ سیما پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 11:41 ب.ظ http://mahsymaa.blogfa.com/

سلام باران جون
خیلی زیبا سرودی
مرسی از تو

سلام مهربونم
مرسی عزیز دلم اما به پای شعرها و سروده های زیبای شما
نمیرسم گل نازم

شکوفه جمعه 9 تیر 1391 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.shokofesolimani.blogfa.com

خاطــراتــ رابایــد وقتـــ رفتــن بدهند باخودشــان ببرنــد،کـــاری نمیکننـــــــد!!!

فقط لحظهــ به لحظهـ نابودیتـــ راضمـآنتــ میکننـــــد!!!

می روند اما خاطرات باقی می مانند

خاطرات تلخ و شیرین با هم بودن

تنها سند دلتنگی و تنهایی من.



آری ای کاش میشد خاطراتشان را

ببرند و دور شوند

اما افسوس که می روند

و یک مشت خاطره به جا می ماند ...

باران


مرسی شکوفه قشنگم مرسی که هستی در کنارم و میخونی


مرسی از این همه ذوق و احساس مرسی از شعر خوشملت بوس

بهت

صادق شنبه 17 تیر 1391 ساعت 09:31 ب.ظ http://mooneseanis.blogsky.com

سلام و درود
از معدود وبلاگهایی که اشعار و دلنوشته هاش فارغ از بگومگوهای سطحی و کم ارزشه
صراحت , صداقت , ارزش ومحتوی و صفای عرفانی در واقع چهارچوبِ پنجرهء دلتون رو تشکیل داده که خیل بسیاری از همنوعانتون ازین ویژگیها محروم هستن !
امیدوارم این صفای دل همیشه همراهتون باشه.
موفق و سربلند باشید....

درود بر دوست گرامی

ممنونم از مهربونیتون . شما لطف دارین. من این همه که گفتین نیستم
اما خوشحالم که دوستان انرژی مثبت رو از من میگیرن خدا رو شاکرم
امیدوارم بتونم تاثیر مثبتی داشته باشم و آرامش را بر دل دوستان
جاری کنم.
باز هم ممنونم از لطف بی کران تون . برای شما گرامی نیز آرزوی
موفقیت و شادی دارم.

[ بدون نام ] یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 03:16 ب.ظ http://foodestan.blogsky.com

خوبه !!
من بارون دوست دارم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد