ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

بانوی من

 

 بانوی من ... 

     موج نگاهت  

          مرا به عمق دریای مهربانیت کشانده.  

 با پاهای تاول زده  

         از بی مهری و تنهایی 

                 بر شنهای ساحل دلت قدم نهادم 

                                    با چوبکی از جنس عشق 

                                                        نامم را حک کردم. 

 می دانم می دانم! 

             آنقدر ساحل عشقت پهناور است 

                            که با تمام وجود شنهای دلت را بی حرکت می گذاری 

                                           تا نامم بر هم نخورد 

                                                            زیرا تمام نامهای حک شده را 

                           با تمام وجود نگه داشته ای. 

 

 من دیوانه جزر و مد دریای توام دانستی؟! 

 

تقدیم به مامان زهره عزیزم(خانم حاجیان) 

دل نوشته ی باران

نظرات 3 + ارسال نظر
شکوفه دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.shokofesolimani.blogfa.com

و درود بر مهربانی تو باران عزیز

سلام و درود بر شکوفه عزیزم که شادی رو با خودش برام هدیه میاره
مرسی عزیز دلم از حضور و محبت و مهربونیت
دوست دارم شکوفه قشنگم بهترینها رو برات آرزو دارم عزیز دلم

مه­سیما دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 08:18 ب.ظ http://mahsymaa.blogfa.com/

روزی تمام غارنشینان
بر سنگها نوشتند
و سنگها از آن روز
جنگل شدند
امروز هم
از کیمیای نام تو
این واژه های خام
در دستهای خسته ی من
شعر می شوند
من در ادای نام تو
دم می زنم
شعرم حرام باد
اگر روزی
تا بوده ام
جز با طنین نام تو
شعری سروده ام !

» قیصر امین پور

مرسی مسی جونم
انتخابات و ذوق و سلیقت همیشه قابل ستایش و تحسین هست
گل نازم
قیصر امین پور شاعر خوب و افتخار آفرین استان ما روحش شاد باد.

مه­سیما سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 10:23 ب.ظ http://mahsymaa.blogfa.com/

بخوان به نام خودت
وقتی دلت تنگ شد
نوشته ام را به نام خودت بخوان
که برای تو نوشته ام
واژه هایم ساده است
فراموش کن واژه های سخت را
صادقانه میگویم
عاشقانه بپذیر
تویی ناب ترین واژه من


بوس به باران مهربان

وای مسی جووووووووونم محشره ممنون عزیز دلم نمیدونم چی بگم خیلی قشنگ بود قشنگم مث همیشه در مقابل مهربونی و احساس قشنگت کم آوردم
بوووووووووس محکم و خوشمزه به مسی نازنینم که بهترینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد