ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

مشاعره:نفس های تو...

 

 نفسم بند می آید  

 در هوایی که درد دارد نفس کشیدنت 

                                    جان می دهم 

                                             به دل«باز» ت 

                                                           دلباخته ی  

                                                                 عشق بازی. 

 (شایان شایان) 

................

 

                           نفسم بند می آید  

               در هوایی که نفسهای تو بند می شود.  

                       نفس تو حضور خداست 

                     این بودنت را از من مگیر.  

 

 دل نوشته ی باران 

 

............... 

 

  کاش...  

    هوای نفس کشیدنت بودم 

            که به هر دمی ببوسم قلبی را 

                     که محل اسکان خداست. 

 

 (فاطمه.ب)

  

................

  تو نفس هایم باش  

                که با هر دمی 

                            وجودت را 

                                      بودنت را 

                                           استنشاق کنم.  

  

دل نوشته ی باران

نظرات 2 + ارسال نظر
a یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 09:38 ق.ظ http://didareashena.blogsky.com/

دوباره باران گرفت!
باران معشوقه ی من است!
به پیش بازش در مهتابی می ایستم
می گذارم صورتم را و
لباس هایم را بشوید!
اسفنج وار...
باران یعنی برگشتن هوای مه آلود شیروانی های شاد!
باران یعنی قرارهای خیس!
باران، ترانه ای یکرُ وحشی ست!
رُپ رُپه ی طبل های آفریقایی ست
زلزله وار می لرزاندم!
رگباری از نیزه ی سرخ پوستان است!
عشق در موسیقی باران دگرگون می شود!
بدل می شود به یک سنجاب،
به نریانی عرب یا پلیکان غوطه ور در مهتاب!
چندان که آسمان سقفی از پنبه های خاکستری ابر می شود
و باران زمزمه می کند،
من چون گوزنی به دشت می زنم
دنبال عطر علف
و عطر تو که با تابستان از این جا کوچیده!
نزار قبانی

وای خیلی قشنگه ممنونم دیدار آشنای عزیز
من شعرهای نزار رو خیلی دوست دارم مرسی.

a یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://didareashena.blogsky.com

من بـه چـشمهـای بـیقـرار تـو قـول میدهـم. ریـشههـای مـا بـه آب.
شاخـههـای مـا بـه آفـتاب مـیرسد...

قشنگ بود مرسی دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد