ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

مشاعره:موسیقی مرگ

  

                                                                موسیقی عجیبی ست مرگ... 

                                                          بلند می شوی 

                        و چنان آرام و نرم می رقصی 

      که دیگر هیچکس تو را نمی بیند. 

 

(گروس عبدالملکیان) نوشته شده توسط خانم حاجیان(مامان زهره جونم) در وبلاگشون(باران)

 

........  

 نت رفتنت...  

 موسیقی مرگ من است.  

 هر گاه دلم... 

               از یاد تو... 

                           وجودتو... 

                                      غافل شود 

                                          موسیقی مخوف مرگ جدایی و فراق 

                                                   شروع به نواختن می کند

                                                 گوشم را پر میکند از تنهایی

                                                   صدایش دلم را می لرزاند 

                                             اما بودنت تولد دوباره عشق است 

                                                      همیشه با من بمان.  

 دل نوشته ی باران

نظرات 2 + ارسال نظر
ملک محمد دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.cigol.blogfa.com/

نت رفتنت موسیقی ی مرگ من است ... و براستی مگر چیست این نت و چه دیده اند از این هیولا؟؟!! وب بس خوشکله و ایضا مالکش نیزز به احتمال قریب به یقین. هنوز توی ادما سلیقه هست راستی سلام

سینا سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام..
زیبا بود.
-------
زندگی بهم یاد داده که از تک تک لحظاتش استفاده کنم چون شاید فردایی نباشد یا من نباشم و دیگر اینکه زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست/هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود/صحنه بیوسته به جاست /خرم ان نغمه که مردم بسبارند به یاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد