ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

دختری به نام پاییز


 دختری به نام پاییز،

 دختری زیبا با لبخندهای پیاپی از جنس مهر،

 با موهایی پریشان در دست باد،

 برگ های زرد غصه اش را

 بر زمین حسرت می ریزد

 و شاخه های احساسش را عریان می کند،

 شانه های محبتش

 مهمانسرای گنجشکهای آواز خوان مهاجر است،

 زمین دلش خیس از غصه ی رهگذران.


 سکوت تنها ترنم اوست،

 با خورد شدن برگهای خشک و زرد غم

 زیر پای دلتنگی

 تنها صدای خش خش

 دردهای زخم کهنه ی تنهایی اش می آید.


 دل نوشته ی باران

نظرات 6 + ارسال نظر
شکوفه چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

فدای مهربونیت بشم
باران مهربونم منم دلتنگتم عزیزم
قبل از مسافرتم حتما میام دیدنت
راستی دیروز گواهی نامم رسید
به قول مهسیما باید تک چرخ بزنم براتون

سلام شکوفه ی مهربونی
مرسی عزیز دلم . گواهی نامه مباااااااااااااااااااارک هورااااااااااا
اره عزیزم خیلی دوست دارم ببینمت خیلی دلتنگتم خیلی کاش زودی ببینمت . گلکم سفر بخیر و بی خطر و خوش بگذره به شکوفه ی نازم و هر جا باشی خوش و خرم باشی قشنگم

طاها پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

شاخه های احساسش را عریان می کند
زیباست...

مرسی دوست عزیز زیبا میبینید

مه سیما جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 11:17 ب.ظ http://mahsymaa.blogfa.com/

اگرچه هیچ گل مرده، دوباره زنده نشد امّا


بهار در گل شیپـوری، مدام گرم دمیدن بود


شراب خواستم و عمرم، شرنگ ریخت به کام من


فریبکــار دغل‌پیشه، بهانه‌اش نشنیـدن بود


چه سرنوشـت غم‌انگیزی، که کرم کوچک ابریشم


تمام عمر قفس می‌بافت، ولی به فکر پریدن بود

مرسی مسی جووووووووونم خیلی قشنگ بود عزیز دلم

مه سیما جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 11:20 ب.ظ http://mahsymaa.blogfa.com/

سلام عزیزم

پاییزت مبارک گلم

همیشه موفق باشی

اما به نظر من پاییز خیلی هم غمناک نیست

رنگ رنگ شادیه محبته

سلام مهربونم
مرسی عزیزم پاییز زیبا بر شما هم مبارک باشه
اهوم درسته مسی جونم
زردی برگهای پاییز غمگین ،بی برگی درختان،اما یه حس خوب و آرامش در درون دل پاییز هست که من دوسش دارم
گل نازم مرسی که همیشه کنارمی دوست دارم

a دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 09:12 ب.ظ http://didareashena.blogsky.com

در این فصل کوچ واژها
در میان کلمات تو نفس می کشم...
این متنتو خیلی دوس دارم

سلام دوست شاعر
ممنونم از لطفتون
خوشحالم که خوشتون اومده و یک شاعر خوب دل نوشتمو پسندید.
ممنونم که سر می زنید و میخونید.
سپاس دوست شاعر

ریحان شنبه 16 دی 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

فوق العاده بود عزیییییییییییییییییزم ممنون

مرســــــــــــــــــــــــــــی ریحانم مرسی عزیز دلم از این همه محبت و مهربانی تو گل قشنگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد