ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

پایان مهر


مهر پایان گرفت،

اما مهر تو تا ابد

در دلم جان بگرفت.


پاییز خوشبختی را

بدرقه ات خواهم کرد

تو فقط گل مهر و عشق را

در دلم قلم بزن.


 دل نوشته ی باران

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه قنبری سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 02:09 ب.ظ http://fatemehghanbari.ir

مهر هم تمام شد

ممنونم فاطمه خانم از اینکه قابل دونستین و به کلبه دل نوشته هام سر زدین
امیدوارم مهر تون بی پایان باشه و مهر عزیزانتون فزونی داشته باشه
سپاس عزیز مهربان

امیر عسکری سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 02:09 ب.ظ http://housework.mihanblog.com/

سلام
وب لاگ خوبی دارین
وب لاگ ما در مورد آموزش درآمد زایی آسون از اینترنت و دانلود تحقیقات دانشجویی و آموزش کامپیوتر و دانلو نرم افزاره ، دوست داشتین سر بزنید..

مه سیما سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام باران جان
قربونت برم
مرسی که دلنوشته ی قشنگتو برای منم فرستادی
دوستت دارم

سلام مسی مهربونم
من ممنونم از شما که همیشه با مهربونیت منو شرمنده میکنی گل نازم
معلومه که برات میفرستم برای اینکه عزیز دلمی
اتفاقا اول صبح برای شما اول فرستادم و بقیه بچه ها بعد اومدم وبلاگ نوشتمش چون تقدیم به همه شما عزیزان دلم هست
مسی جونم اون چهره مهربون و دل پر از عشق و صبوری و مهرتو دوست دارم و میبوسمت گل خوشبوی من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد