ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

عید قربان مبارک


 دلم قربانگاهیست...

 تا ذبح شود روحم.


 جانم قربانی توست

 دوست داشتن هایت در رگ هایم جاریست.

 ......


 در صحرای عرفات دلم

 قربانی می کنم روح و جان و عشق اسماعیلیم را

 تو فقط ابراهیم من باش.

 .....


 قربانی می کنم زنده بودنم را

 تا نفس هایت را در هوای عشقی پاک

 به عمق دلت دم بدهی.

 .....


 اسماعیل قربانگاهت می شوم

 کافیست عشق را در چشمانم جاری کنی.


 عید قربان بر دوستان عزیزم مبارک بادا


 دل نوشته ی باران

نظرات 1 + ارسال نظر
انتشارات حدیث قلم شنبه 6 آبان 1391 ساعت 01:28 ب.ظ http://hadiseghalam.persianblog.ir

با درود
انتشارات حدیث قلم با کادری مجرب در خدمت فرهیختگان عرصه ادب کشور می باشد.
این انتشارات افتخار دارد کتابهای شاخص ادبیات داستانی و آموزش داستان نویسی پیشرفته را در اختیار اهالی فرهنگ قرار دهد.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر جهت چاپ کتاب با مدیر بازرگانی خانم شکوری فر با شماره تلفن 02188214163 و یا hadiseghalam@gmail.com تماس و برای خرید کتاب با مدیر روابط عمومی خانم شُکری و یا به ادرس زیر http://derakhshandeh.org/Payments.aspx مراجعه فرمائید.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد