ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

اشک



 بغض حسرت گلوی دلم را فشرد

 و درد را با قطره اشکی از جنس غم

 بر گونه ی پیر زندگی ام غلتاند.


 دل نوشته ی باران

نظرات 3 + ارسال نظر
سرزمین آفتاب دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام
اول عذر خواهی می کنم بابت اینکه مدتی نتونسته بودم به وبلاگ دوستانم سر بزنم

بعد هم اظهار خوشحالی از اینکه خیلی خوب و مداوم داری نوشتن رو به بهترین شکل ادامه می دی

در پایان هم یه خواهش دارم و اون اینه که گاهی دوباره به مفاهیم کلیشه یی نزدیک می شی
مثل همین پست
که علیرغم لطیف و احساسی بودنش نه حرف جدیدی داره نه ابداع خاصی در مفهوم و نه به کار گیری ویژه ای از کلمات.

شبیه این متن هم تا بحال زیاد تولید شده
ازت خواهش می کنم حالا که دست و قلمت انقدر خوب شده سعی کنی که به شدت از رو آوردن به کلیشه پرهیز کنی و دنبال ترکیب ها یا مفاهیم یا بازی های جدید با کلمات و ... باشی

موفق و پیروز باشید

سلام دوست خوبم
خواهش میکنم ممنونم که هنوز یاد دوستان کوچیکتون هستین مثل همیشه با مهربونیتون منو شرمنده کردین
ممنونم مثل همیشه با نکته سنجی و راهنمایتون خوشحالم میکنید و همیشه تاثیر بسزایی در پیشرفتم داشتین خیلی لطف دارین
چشم حتما نکته و راهنمایی خوب و مفیدتونو رو در نظر میگیرم . چشم سعیمو میکنم ممنونم استادامیدوارم بتونم اون طور که میگید باشم و ناامیدتون نکنم.
سپاس استاد عزیز از حضور مهربونتون و راهنماییهای خوبتون

منه من دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.shokofesolimani.blogfa.com

درود بارانم
درود مهربانم خوبی
حالت خوب است
من هم خوبم دلم برایت تنگ شده عزیز
مراقب خودت باش

سلام شکوفه نازنینم
خوبی عزیز دلم؟ منم خیلی دلتنگتم زیاد
قربون مهربونی نازنینم برم چه خوبه که هستی خوشحالم کنارمی
میبوسمت گل نازم
مرسی از اینکه سر می زنی و از حالت باخبرم میکنی دوست دارم عزیز دلم

ametiss سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.thesilenceworld.blogsky.com

مطلب زیبایی بود...خیلی.....

خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنی....

سلام عزیزم
مرسی گلم لطف دارین
چشم حتما میخونمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد