ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

سلام... خداحافظ ...

سلام...

    خداحافظ...

چیز تازه ای اگر یافتید

بر این دو اضافه کنید

تا بلکه باز شود این در گم شده بر دیوار...

زنده یاد حسین پناهی  (پست مامان زهره عزیزم)

...................

عشقی را همراه سلام به دلم سنجاق زدم

و میانه ی آن...

امید، مهر، دوست داشتن رویید.


و به دنبال خداحافظش...

خاطره و یاد تو اشکی شد بر گونه ی آرزوی داشتنت.


تو را کنج دیوار دلم قاب میکنم

نگاهت را از من مگیر...


دل نوشته ی باران

نظرات 1 + ارسال نظر
امین شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 03:27 ب.ظ http://havayehavva.blogsky.com/

تو را کنج دیوار دلم قاب میکنم

نگاهت را از من مگیر...



درود بر شما
قلم زیبایی دارید.


ا ی که از شکوه نگاهت
زندگی جان دوباره می گیرد
نگاهم کن
به برق چشمانت دل بسته ام


(امین)

ممنونم دوست عزیز لطف دارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد