ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

سوگواری بوشهرم

بوشهرم می گریم تو را
با حنجره ی زخم خورده
از تکه تکه شدنت،

ستون ایرانم لرزید ...
با لرزش صدای مردمت،

با ضجه ی مادرانی که
گل پر پر شده به دست
صحرای عزای دل را سرگردانند،

با هق هق کودکانی که
بابا و مامان گفتنشان تازه بر چهره شان شیرین می شد،

بوشهرم تو لرزیدی
و هزاران زلزله ی غم و اشک را

بر دلم جا بگذاشتی.


دل نوشته ی باران

نظرات 2 + ارسال نظر
مه سیما پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 07:20 ب.ظ http://goodsurprise.blogfa.com/

سلام بارانم
زمین می لرزد از این همه نامردی
زمین می لرزد
زمین لرزید
دلمان از این لرزیدن ها گرفته است...
دوستم زمین هم مدت هاست دلش گرفته و مانند دلی که بغض کرده نیاز به یک فرصت داشت انگار...
امیدوارم دیگر نه زمین بغض کند نه هیچ دلی...

سلاااااااااااااااااااااام مسییییییییییییییییییییییی جون جونم
مرسی عزیز دلم از احساس قشنگت خیلی دوست دارم عزیزم انشالا آمین.

عزیزتر از جانم...
بغض زمین هم که تمام شود
بغض دلم را چه کنم
که تمام پس لرزه های دلتنگی و غم دنیا را
در دلم جمع کرده؟!

مرسی مسی عزیز مهربون و دوست داشتنیم بدون خیلی برام عزیزی و دوستت دارم

ترنج بانو جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.shokofesolimani.blogfa.com

عاشقتم عزیزم
و البته دلتنگ مهربونیت
به پدر سلام گرم منو برسون

عزیزززززززززززززززززززززززز دلم منم یه دنیا دوست دارم و عاشقتم شکوفه ی خوشمل و نازم
دلتنگتم خیلی عزیزم از دوری شماها دلم گرفته انشالا به زودی ببینمت شکوفه ی مهربونم
بزرگیتو میرسونم عزیزکم سلام ت باشی گل نازم
دوستت دارم شکوفه ی مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد