ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

شطرنج زندگی

شطرنج زندگی را که دوره می کنم

                                تمام راهها به مات شدنم

                                                   در برابر قدرت مهر تو ختم می شود.


دل نوشته ی باران

نظرات 4 + ارسال نظر
امین یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 07:12 ب.ظ

مات مهر تو...

چه تعبیر عاشقانه ای...

سلام دوست عزیز مرسی .بله این جواب شعر دوست عزیزم بود و البته تقدیمش کردم به داداشم که ازم دوره میدونم با خوندنش کلی خوشحال شد
دل نوشته های کوتاه زیاد دارم که بیشتر اس ام اس بودن به دوستم دیدم بد نیست گاهی بنویسمشون تو وبلاگ

سرزمین آفتاب دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 02:29 ب.ظ http://sarzamin-aftab.blogsky.com

آها
دقیقآ

خورد به هدف
دقیقآ همینه
و
احسنت
الان دقیقآ گرفتید که منظورم چی بود

سلام دوست آفتابی به به منور کردین کلبه کوچکمان را

نه متاسفانه نگرفتم منظورتونو چون این مدل زبان و حرف زدن رو بلد نیستم به زبان ساده بگین شاید متوجه شدم لطفا در حد یه آدم بی سواد حرف بزنید که بگیریم و سوال نپرسم

امین دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام
واقعا به دوستتون و برادرتون تبریک میگم بخاطر داشتن همراه با احساس و هنرمندی چون شما.
پاینده باشید.

سلام
مرسی شما لطف دارین. این همه هم هنرمند نیستم شما خیلی تعریف دادین نظر لطفتونه ممنونم
پیروز باشید

سرزمین آفتاب سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 03:29 ب.ظ http://sarzamin-aftab.blogsky.com

اتفاقا دقیقا متوجه منظورم شدین
چون به خوبی توضیحات قبلی در این پست داره خودشو نشون می ده
با این وجود
منظورم از کامنت قبلی این بود : الان دقیقا توی همون مسیری می نویسین که قبلا در موردش با هم صحبت کرده بودیم
یعنی پرهیز از توصیف و پرداختن به تصویر
اونهم در حد اختصار
که زیبایی متن رو بیشتر می کنه
پس : تبریک !

مرسی مرسی استاد شما لطف دارین
اما هنوزم پشرفتی از خودم نمیبینم هنوزم جای کار دارم . این نوشته ها گاهی از دستم در میرن و جسارت به نوشتن میکنم . مثل همیشه راهنمایی و آموزشهای شما موثر بوده و تشکر میکنم از لطف و مهربونیتون استاد آفتابی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد