ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

از کارون تا دانوب

پلی خواهم ساخت


از کارون خروشان و ملتهب از دیدنت


تا دانوب سرد دیار غربت...


می بینی؟!


فاصله ها نیز حریف جدایی ما نشده اند!


92/3/12

تقدیم به رضای عزیزتر از جانم


دل نوشته ی باران


نظرات 1 + ارسال نظر
مه سیما دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 04:25 ب.ظ http://goodsurprise.blogfa.com/

سلام جون دلم
فاصله ها حقیقت ندارند
زیرا اینجایی
در دلم
تا ابد
ماندنی ترینی
خوشحالم که هستی
هوارتا دوستت دارم بارانم
مواظب خودت باش

سلاااااااااااااااااااااام عزیز دل بارانی مسی جوووووووووووونم :*
قربون دل مهربون و قشنگت برم من :* بوووووووووووس
مرسی مسی جونم منم خوشحالم که بعد از مدتی برگشتم و شعرها و نوشته های قشنگ شما رو میخونم .
چشم مرسی شما هم مواظب خودت و دل مهربونت باش عزیز دلم :* بووووووووووووووووووووووووووووس
ببخش مسی جونم بلاگ سکای عوض شد شکلک نداره برات بوس و قلب بذارم :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد