ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

سلام!

بی انتهاترین جاده ی دنیا

جاده معرفت است و کمتر کسی قادر به پیمودن آن است

آهای تو که آخر جاده ای

سلام!


این اس ام اس مسی مهربونمه و چقدر به دلم نشست بخصوص سلام آخرش چقدر انرژی بهم داد .

مرسی مسی همیشه مهربون و دوست داشتنی من

......................


سلام

ای گل جاده ی عشق

سلام

ای پرنده ی آسمان مهربانی

سلام

ای قاصدک خوشبختی

سلام

ای خورشید محبت

سلام

ای ماه زیبای دوست داشتن

سلام

ای شبنم احساس و لطافت

سلام

ای راهنمای جاده ی معرفت

سلام

ای دوست داشتنی ترین ترانه ی مهر و عشق و وفا.


تقدیم به مسی عزیزم

دل نوشته ی باران

نظرات 1 + ارسال نظر
مه سیما شنبه 1 تیر 1392 ساعت 05:33 ب.ظ http://goodsurprise.blogfa.com/

الهی قربونت برم
مرسی عزیزم
عاشقتم
من لایق این همه محبتت نیستم.
باران عزیز دلمی
هوارتا دوستت دارم
می بوسمت

عزیز دلمی مسی جونم اینطوری نگو خودتم میدونی چقدر دوست دارم و برام عزیزی:*
بهترین دوست و مهربونترین خواهری :*
خیلی دلتنگتم کاش بازم ببینمت اما مهم اینه که دلمون پیش همه میبوسمت گل مهربون هستی :*
عاشقتم مسی جون بخصوص اون دل بزرگ و مهربونت :* روی ماهتو میبوسم :*
به امید دیداری تازه که بغلت کنم و ببوسمت و دل سیر نگاهت کنم و باهم کلی حرف بزنیم :)
بوس به مسی جون جونم :*:* ♥♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد