ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ماه آسمان شبم


در آسمان خلوت شب

می جویم تو را...

خیره به ستارگان چشمک زن دور و نزدیک...

تو کدام ستاره ی نزدیک زندگی ام هستی

که این چنین شبهای سکوت را

به دل آسمان خیره می مانم؟!


اما نه!

تو زیباتر از ستارگانی...

باید تو را میان بی همتای زیبای دیگر بجویم!


از هیاهوی ستارگان که گذر می کنم

به ماه تابان زیبای دوست داشتن می رسم...


ماهی که مثال رخ تو را دارد

نشان عشق تابانت را!


مدتیست به دیوانه ی شب لقب گرفته ام

ندانستند که این رخ ماه گونه ی توست

که بر ماه شبهای خلوت و تنهایی ام سایه گسترده!


دل نوشته ی باران

نظرات 6 + ارسال نظر
ahameli پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.chardah.mihanblog.com

نشانه های بلوغ شعری در شما هست !
جای کار بیشتر هست

ممنونم دوست گرامی از اینکه به کلبه کوچک دل نوشته هام سر زدین.
بله اول راهم خیلی باید تلاش کنم . مرسی از یادآوری و حضورتون

الهام پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 09:18 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

زیبا اگر بود عشق ما بود، من به همه ی زیبایی ها سجده می کنم حتی اگر بدانم دیگر قامت راست نخواهم کرد.

زیبا نوشتی عزیزم... قلمت سبز

سلام الهامم مرسی عزیز دلم که مث همیشه با مهربونیت شرمندم میکنی.مرسی از احساس قشنگ و لطیفت عزیزم :* به به چه نوشته ی قشنگی مرسی :*

گل نازم ای زیبا پسند انشالا همیشه چشمای مهربونت زیبایی رو ببینه و شادی در انها بدرخشه و همیشه همیشه قامت خوشبختی و آرامشت پا برجا . میبوسمت نازنینم مرسی از حضور مهربونت :*

سپیده جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 02:36 ق.ظ http://bar0on.blogsky.com

سلام
خیلی خوب بود
مرسی سر زدی

سلااااااااااااااااااام سپیده ی مهربونم
خواهش گلکم ببخش که دیر سر زدم مدتی از وبلاگ خوانی دور شده بودم متاسفانه و محروم از خواندن نوشته های قشنگت عزیزم شرمنده.
مرسی مهربونم از حضور گرمت :*

[ بدون نام ] جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 07:07 ب.ظ

چند سال پیش یک متن کوتاهی نوشتم که الان با خوندن نوشته زیبای شما یاد اون افتادم...
در سیاهی شب
مجنون وار به دنبال لیلی ام
به دیوانگی ام نخند

سلام دوست عزیز
خوشحالم که باعث تداعی خاطرات قشنگتون شدم.
مرسی از حضور و شعر قشنگتون.
کاش اسم یا نشانی از خودتون میذاشتین که بدونم کدوم یک از دوستان خوبم محبت کردن سر زدن و این شعر قشنگ رو به یاد گذاشتن؟!

موفق باشید

آقای نویسنده شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 11:41 ق.ظ http://sadeghipari.blogfa.com

تو این روزای گرم تابستون دلنوشته های بارونی حال آدم خوب میکنه
ممنونم

سلام آقای نویسنده
محبت کردین سر زدین و ممنون از نظر قشنگ و پر انرژیتون . انشالا همیشه حالتون خوب و دلتون پر از شادی باشه.

متاسفانه هر کاری میکنم وبلاگتون باز نمیشه نمیتونم مطالبتونو بخونم! :(((

محمد امین سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 05:07 ب.ظ http://amin-azad.blog.ir

سلام مطلب هایتان را خوندم و چند تایی از آن ها بسیار زیبا بود و دوست دارم که تبادل لینک کنم از این خاطر اگر دوست دارید حتما به من خبر بدید تا من همخ لینک کنم
اسم من هم ومحمد امین است

سلام مرسی دوست خوبم از حضور مهربونتون.
چشم لینک میکنم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد