ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

فصل دیدار تو...


از میان فصل ها

تنها فصل دیدن تو را دوست می دارم

.

ای گرمترین تابستان محبت

گرما بخش دل یخ زده ی زمستانم شو

.

ای سبزترین بهار احساس

زردی پاییزم را با سبزی بهارت آشتی ده.


دل نوشته ی باران

نظرات 3 + ارسال نظر
سرزمین آفتاب سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام
بازی قشنگی با رنگها داشتید
آفرین

سلام دوست آفتابی
مرسی مرسی مثل همیشه با مهربونی کلبه دل نوشته هامو منور کردین .
سپاس استاد

الهام پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 01:15 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

جوانه می زنم در فصلی که یخ زده است
در التهاب دستهایی که هی عرق می کنند و صورتی که گر می گیرد از هیجان دوستت دارم.
جوانه می زنم در روزهایی که عشق افسانه است و او یک رویا...

سلام دوست من.
زیبا نوشتی. همیشه شاد باشی عزیزم.

سلااااااااااااااااااااااااااام مهربونم به به چقدر قشنگ نوشتی شاعر احساس ،چقدر حس خوبی بهم دادی مهربونم.
خوشحالم دوست مهربون و با احساس چون شما دارم دوستی که عشق و احساس و مهربونی رو نشر میده.
دوستت دارم الهامم. مرسی از این همه مهربونی و حضور همیشه گرمت عزیز دلم

من یک زنم جمعه 19 مهر 1392 ساعت 12:20 ق.ظ http://khaabebaran.blogfa.com/

شاید تو…
سکوت میان کلامم باشی!
دیده نمیشوی
اما من تو را احساس می کنم!
شاید تو ….
هیاهوی قلبم باشی!
شنیده نمیشوی
اما من تو را نفس می کشم!


سلام باران عزیزم
خیلی زیباست و لذت بردم ...
بسیار خوشحالم کردی با حضور مهربونت و ممنونم از این همه لطفت خانومم.
قدم بر چشمم بگذار ، بازهم
کلبه ای غریب دارم ، گمشده اش را دیریست که پیدا نمی کند .
و غریب تر آنکه
هرگز چشمم را با حضورش نور نخواهد بخشید ...
پس کور خواهم مرد ...

سلااااااااااااااااااااااااام عزیز دلم
مرسی مرسی مهربونم خوشحالم که با اومدنت شادی رو به کلبه ی دل نوشته هام اوردی عزیزکم

به به چه شعرهای قشنگ و دل نوازی وای مریمم خیلی انرژی و حسای خوب بهم دادی گلکم ممنونم قشنگم

شاید تو ….
هیاهوی قلبم باشی!
شنیده نمیشوی
اما من تو را نفس می کشم!


مرسی مریمم چقدر این شعر ب دلم نشست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد