ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

مهمانی خدا

خداوندا

گویند ماه مهمانی ات رسیده است...

چشمانی بی رمق از انتظار

زبانی قاصر از خواستن

پاهای مردد از رفتن


در نیمه های شب سکوت و خلوت تو قدم می گذارم

و درب خانه ی تو را می کوبم

برای مهمانی مانده در راه جایی داری؟!


دل نوشته ی باران

نظرات 5 + ارسال نظر
behzad چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 03:44 ب.ظ http://shadmehr-music29.blogsky.com

سلام خوبی وبلاگ خوب و جالبی داری
خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید
در انتظار نظر زیبای شما هستیم

سلام مرسی از حضورتون . چشم حتما دیدن میکنم.

سرزمین آفتاب چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 10:12 ب.ظ

آفرین
نوشته کوتاه
قشنگ
پر محتوا
و بدور از عبارات پیچیده و الکی سنگین
خیلی روان و صمیمی و پر از احساس نسبت به خالق

عالی بود
تصویر خیلی واضحی ارائه دادی
طاعات قبول

سلام دوست آفتابی
مرسی از نکته سنجی و تشویق ها و همراهی و راهنماییهای همیشگی و مفیدتون :)
مرسی از شما هم قبول باشه .
مرسی که وقت میگذارید و نوشته هامو نقد میکنید واقعا خوشحالم که استادی همچون شما دارم .
سپاس استاد
ملتمس دعای خوبتون در این ماه هستم

الهام دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 10:31 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

من همیشه جا میمانم! از خودم، از روزهایم، و بیشتر روزها از خدایم.
دستهایم را به بلندای خواسته هایم سویش می گیرم بلند بلند قدم بر میدارم. مهربان خدایم مرا میبینی؟!

سلام الهامم مرسی عزیزم از این همه احساس قشنگ قشنگ مرسی مهربونم :*
انشالا همیشه قدمهای معصوم و مهربانت با قدمهای مهربان خدا همراه بشه و آرامش و خوشبختی تمام دلت رو تسخیر کنه مهربونم:* ایمان دارم که همینطور میشه عزیزم دوست دارم و میبوسم روی ماهتو :*

گویا وسط زمان جا مانده ای !
از روزهایی خدایی!

اما غافل از اینکه تو در گرداب غفلت خود جا مانده ای
اما خدایت تو را جا نگذاشته است
او در همین نزدیکی مهربانانه به تو مینگرد
به دلت...
که خدایی دارد
به چشمانت
که هنوز مهربان است
به دستانت
که هنوز دستان امید خدا را میطلبد
به قدمهایت
که هنوز راه خدا را میشناسد...
عزیزکم نگاه خدا همیشه با توست
کمی به دلت بنگر!
باران

امین سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

بازهم مثل همیشه عالی...

مرسی دوست عزیز
بازم هم سپاس از لطف و همراهی و مهربونی همیشگیتون.

دنیا سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام
ببخشید من خیلی از ترانه هاتونو خوندم
سبکتونو دوست دارم
میشه واسه نوشتن به منم کمک کنی

سلام دنیا جان خوبی عزیزم؟
مرسی که به کلبه کوچیک دل نوشته هام سر زدی :*
و عطر مهربونیتو در کلبم پراکندی:*
عزیز دلم من فقط دل نوشته مینویسم در حدی نیستم که یاد بدم اما خوشحال میشم هر کاری از دستم بر میاد برای شما دختر گل انجام بدم:*
کاش وبلاگی داشتی که می خوندمت .مرسی مهربونم که قابلم دونستی چشم سعیمو میکنم گل نازم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد