ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

قاتل عشق...


دوست داشتن را...

به صُلابه ی هم آغوشی کشیده ای.


پرنده ی عشق را...

در قفس هوس زندانی کرده ای.


تو روح احساس را کشته ای!


قاتل تمامم تو بودی می فهمی؟!


باران

نظرات 2 + ارسال نظر
سرزمین آفتاب شنبه 7 تیر 1393 ساعت 10:14 ق.ظ http://sarzamin-aftab.blogsky.com

سلام

1- این پست ، جور پست قبلی رو کشید و نمره 20 گرفت
2- شاید بهتر باشه ( دارم می گم شاید ! ) که بجای کلمه ی :
" دانستی" در پایان پست ، کلمه ی " می فهمی؟ "
یا " فهمیدی؟ " رو استفاده می کردید . به نظر من کمی روان تر می شد. ( این صرفا نظر منه و لزوما نباید درست باشد.)
3-نوشتن ، زایمان روح و احساسه . زودتر از پروراندن مضمون ، اگه به دنیا بیاریمش ناقص می شه و دیرتر...باعث مرگش می شه... اما به محض تولدش درست عین یه نوزاد یه سری مراقبت ها رو هم نیاز داره . می شوریمش . تمیزش می کنیم.لباس نو و خوشگل تنش می کنیم ...
سر مضمون و نوشته هامون هم باید همین بلا رو بیاریم . یعنی به صرف تولد ، نباید فورا منتشرش کنیم . هم ویرایش ظاهری می خواد هم ویرایش معنایی . هم زیبا سازی می خواد هم خلاصه سازی یا گاهی توسعه دادن . چون همیشه هم قرار نیست خلاصه بنویسیم و مضمون رو نصفه و نیمه شهیدش کنیم...

4- این پست ، کار زیبا و قشنگی بود و من از خوندنش لذت بردم

سلااااااااااام بر دوست آفتابی مهربان و منتقد مقتدر

1. مررررررررررررررررررسی از این همه دقت و لطف همیشگیتون که با راهنمایتون منو خوشحال و شرمنده میکنید. پس باید یک پست در میون بد و خوب بذارم که ی بار 20 بگیرم ی بار 1 که تنوع بشه و ریا نشه
2.بله درسته کلمه میفهمی قشنگتره، به دلم نشست مرسی حتما تغییرش میدم سپاس استاد
3.چه تعبیری قشنگی از نوشتن دارین واقعا خوشم اومد مرسی.کاملا موافقم چشم سعی خودم رو میکنم استاد
البته باید بگم هنوز دارم شاگردی شما و دوستان رو میکنم خیلی مونده که خوب بنویسم خوشحال میشم بازم نوشته های ناقصمو بخونید و برای اصلاح و پروردنشون یاری کنید سپاس استاد.
4.خداروشکر که راضی بودین خوشحالم ک جبران نوشته قبلی شد و خوشتون اومد .امیدوارم بازم بتونم خوب بنویسم و ب ارامش برسم و دوستانم رو هم خوشحال کنم.

یک دنیا ممنون از حضور و مهربونی و راهنمایی های خوبتون

سرزمین آفتاب شنبه 21 تیر 1393 ساعت 08:41 ق.ظ http://sarzamin-aftab.blogsky.com

استاد کیه ؟
دوست من لطفا من بی سواد رو با این القاب شرمنده تر نکنین
شرمنده ی سواد نداشته ی خودم می شم . بیشتر از قبل...

سلام دوست آفتابی
شکسته نفسی می فرمایید از نظر من ک شما استادین ی استاد دلسوز و مهربان که هوای شاگردشو داره و با نقدهای خوب و بجا و راهنمایی های مفید باعث پیشرفتش میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد