ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

بی پناهی دلتنگی هایم...

دلتنگیهای بی پناهم...


میان سنگینی بغض تنهایی ام،


خفه شده اند.


بی انصاف!


شانه هایت را کم دارم


می فهمی؟!


باران

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 05:36 ق.ظ http://bar0on.blogsky.com

سلام عزیزم
مرسی سر زدی
نماز روزه ها قبول باشه
موفق باشی همیشه

سلاااااااااااااااااااااام بر سپیده مهربونم
دلم برات تنگ شده بود عزیزم خوشحالم ک هستی
خواهش میکنم گلکم با خوندن نوشته های قشنگت حس خوب میگیرم مرسی ک مینویسی و میخونیم
از شما هم قبول باشه انشالا ب حق این ماه عزیز ب آرزوهای دلت برسی و موفق و خوشبخت بشی عزیزکم میبوسمت

امین جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 12:36 ب.ظ http://havayehavva.blogsky.com/

گفتی: سالهای سرسبزی ِ صنوبر را،
فدای فصل ِ سرد ِ فاصله مان نکن!
من سکوت کردم!
گفتی: یک پلک نزده، پرنده ی پندارم
از بام ِ خیال تو خواهد پرید!
من سکوت کردم!
گفتی: هیچ ستاره ای،
دستاویز ِ تو در این سقوط ِ بی سرانجامم نخواهد شد!
من سکوت کردم!
گفتی: دوری ِ دستها و هم‌کناری ِ دلها، تنها راه ِ رها شدن است!
من سکوت کردم!
گفتی: قول می دهم هر از گاهی،
چراغ ِ یاد ِ تو را در کوچه ی بی چنار و چلچله روشن کنم!
من سکوت کردم!
سکوت کردم ، اما
دیگر نگو که هق هق ِ ناغافلم را
از آنسوی صراحت ِ سیم و ستاره نشنیدی!

"یغما گلرویی"

سکوت کردم ، اما
دیگر نگو که هق هق ِ ناغافلم را
از آنسوی صراحت ِ سیم و ستاره نشنیدی!

آخی چقدر غمگین بود اخرش
مرسی دوست خوبم از این شعر قشنگی ک گذاشتی.

الهام شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 05:16 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

سلام دوست عزیزم،
ممنون از اینکه به دیوار تنهایی من سر میزنی و با نظرات قشنگ و دقیقت خوشحالم میکنی.
این نشون میده که نوشته هامو که گاهی اگر کسی موضوعش رو ندونه سر در نمیاره تو به خوبی درک می کنی.

خوشحالم که دوست خوبی مثل تو با این قلم زیبا و با احساس دارم.

سلااااااااااااااااااام الهام جونم مرسیییییییییییییییی مهربونم
خواهش میکنم گلکم واقعا نوشته هات قشنگ و دلنشینن و احساسهای خوبو ب دل ادم میریزه خوشحالم ک هستی عزیز دلم
منم خوشحالم ک الهام مهربون و با احساسی چون شما دارم

طاعاتت قبول باشه و عیدتم مبارک الهامم میبوسمت مرسی که سر میزنی و هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد