ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

تپش دلتنگی


دستان تنهایی ام یخ زده اند...
دلتنگی هایم به تپش افتاده اند...
صدای شکستن قلبم را میشنوی؟!
مرگ امیدم نزدیک است...
.

 گرمای مهربانی و ماندنت را
در رگ های احساسم تزریق کن...
.
دستان دوست داشتنم
رو به آسمان عشق توست
کمی زودتر بیا !

دل نوشته ی باران

نظرات 6 + ارسال نظر
امین شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 12:27 ق.ظ http://havayehavva.blogsky.com/

در این هستی غم انگیز

وقتی حتی روشن کردن یک چراغ ساده ی «دوستت دارم»

کام زندگی را تلخ می کند

وقتی شنیدن دقیقه ای صدایِ بهشتی ات

زندگی را

تا مرزهای دوزخ

می لغزاند

دیگر – نازنین من-

چه جای اندوه

چه جای اگر...

چه جای کاش...

- این حرف آخر نیست -

به ارتفاع ابدیت دوستت می دارم

حتی اگر به رسم پرهیزکاری های صوفیانه

از لذت گفتنش امتناع کنم.

مستور

salam agha amin Aziz
bah bah che shere ghashangh mer30 az hozor garmeton va sherhai ghashangeton.

sepas

امین چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید،… رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
.
سال نو مبارک

مرسیییییییییییییییییییی از مهربونیتون سال نو شما هم مبارک

alireza چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 03:56 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

آدم ای دردانه و مخلوق من / ای وجودت از وجود و روح من

خاک بودی قامتت آراستم / بهترین‌ها را برایت خواستم

روح خود را در وجودت کاشتم / طینت قدسی بر او افراشتم

وصله‌ای از خود به جانت دوختم / علم اسماء خدا آموختم

تا که نفست را نکو آراستم / هر ملائک را به کرنش خواستم

چون ملائک سجده بر آدم نمود / کل مخلوقات حسنش را ستود

تو همان گشتی که من می‌خواستم / بهترین مخلوق را آراستم

آدم ای دردانه عرش بقا / وصل نزدیک است سوی ما بیا

هیچ دانی در جهان نقش تو چیست / خوب بنگر خالق و رب تو کیست

گر منم معبود تـو، با من شوی / محرم سر و علوم من شوی

حال داخل شو تو در رضوان من / تا ابد هستی کنون مهمان من

پاسخ آری در آن روز الست / آخرین راه نجات آدم است

به به بسیار عالی مرسی از شعر قشنگتون و مهربونیتون . درود بر شما دوست عزیز

alireza چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 03:59 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

سلام بر باران گل
ایشاالله در سلامتی کامل باشی !
عیدت پیشاپیش مبارک ایشاالله سال جدید سالی پر از مهر و محبت و شادی و اتفاق های خوب باشه برات !
سرافراز باشی
علیرضا از طرف دانشجویان مدیریت ارومیه
بهمون سر بزن .
در امان خدا باشی !
یا علی

سلام بر اقای علیرضای عزیز
مرسی انشالا شما هم در سلامت و تندرستی ب سر ببرین. سال نو شما هم مبارک باشه انشالا سالی پر از شادی و ارامش و موفقیت داشته باشین.
مرسی از اینکه سر میزنید و کلبه دل نوشته هامو منور میکنید .
چشم حتما .ببخشید که مثل اول سر نمیزنم مدتی ب نت دسترسی ندارم انشالا در فرصتی مناسب نوشته های قشنگتونو میخونم.
بازم ممنونم سال خوبی داشته باشین.
در پناه خدای مهربانان

ترنج بانو یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 04:17 ق.ظ http://www.shokofesolimani.blogfa.com

زنده باشی و همیشه شاعر بمانی
نوروزت پاینده عزیزم

سلاااااااااااااام شکوفه جونم مرسی عزیزم
نوروز شما هم پر از شادی و غزلهای خوشبختی میبوسمت مهربونم

farzaneh یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 08:43 ب.ظ http://baran8101.blogfa.com

matalebet gashange

مرسی عزیزم از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد