ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

بهانه ی دلتنگی



خدایا...

اشک های یخ بسته

در گوشه ی چشمان صبوریم

دیگر تاب ماندن ندارند

امشب دلم چون کودکی تو را بهانه میکند!


دل نوشته ی باران


نظرات 8 + ارسال نظر
من یک زنم جمعه 22 آذر 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام خانومی خوبی ؟
دل نوشته هاتو خوندم و امیدوارم خدا همه ی دل تنگیهاتو با توکل به خودش و صبر و امید بیشتر برطرف کنه و
آرزومند همیشه شاد بودنت هستم عزیزم

سلام مریم جونم مرسی عزیزم بد نیستم
مرسی از مهربونیت گل نازم و مرسی از اینکه کنارم هستی و با حضور گرمت دلمو گرم میکنی انشالا شما هم همیشه شاد و موفق و خوشبخت و آرام باشید میبوسمت گلکم

a جمعه 22 آذر 1392 ساعت 09:17 ب.ظ http://didareashena.blogsky.com

اشک
مسافریست از سرزمین بعض های نشکفته
به دشت گونه گر گرفته ی دلتنگی
تشریح سرانگشتان نامحسوس خدا
سرانجام تمام بی قراری هاست...

مرسی خیلی قشنگ بود لطف کردین سپاس

الهام شنبه 23 آذر 1392 ساعت 11:12 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

بهانه های دل را به سخره نگیر،
این آوای نهفته ی دل را، این نفس های بی دریغ عاشقی را.
زمستان نزدیک است، دلت را به دستانش بسپار تا یخ نزند...

سلام دوست من،
مثل همیشه عالی بود،

سلااااااااااااااااااام الهامم مرسیییییییییی عزیز دلم شعر شما هم مثل همیشه زیبا و دلگرم کننده بود مرسی مهربونم میبومست

طاها شنبه 30 آذر 1392 ساعت 02:06 ب.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

امشب طولانی تر از همیشه است
چقدر خوب که بیشتر اشک میریزم
شاید اشک های بیشترم دل سنگت را آب کند


یلدا هم اومد...خوشیهات طولانی

سلام
مرسییییییییییییییییی یلدای شما هم مبار ک باشه.انشالا شادیهاتون یلدایی و غصه هاتون کوتاه و زودگذر باشه

امین سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 10:07 ق.ظ

نبودنت چرا اینقدر پیداست؟
در و دیوار چرا
نبودنت را به رخم می‌کشند مدام؟
وقتی نیستی در نبودنت می‌چرخم
وقتی هستی در بوی تنت
در گل‌های پیرهنت
عشق من!
آوارگی وادی چندم بود؟


" عباس معروفی "

سلام آقا امین
به به چه شعر قشنگی به به عباس معروفی خیلی شعراشو دوست دارم مرسی

من یک زنم چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

تـــمام ِ آرزوهـام بــر بـــاد رفــت !


دیـــگـر...


هـیـــچ قـــاصـدکـی را فـــوت نـمـی کـنـم !

سلام عزیزم مرسی مهربونم از شعر قشنگت اما امیدوارم آرزوهای قشنگت ب دست قاصدک خوشبختی ب سمتت بیادگلکم
ببخش ک دیر پیام قشنگتو دیدم معذرت میخوام

من یک زنم یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 01:18 ب.ظ http://khaabebaran.blogfa.com/

دوستی ها کمرنگ

بی کسی ها پیداست

راست می گفتی سهراب

آدم اینجا تنهاست...


سلام دوست عزیز
عیدتون مبارک(گل)

سلاااااااااااااااااااااااام بر مریم عزیزم خوبی گلکم؟
مرسی مهربونم ک سر میزنی و منه بی معرفتو شرمنده محبتهات میکنی. ببخش ک سر نمیزنم و دیر پیام مهربونیتو دیدم گلکم بخدا نت نداشتم و کم میام بازم معذرت
هر چند گذشته اما عیدت مبارک مهربونم انشالا همه روزت عید باشه مریمم. میبوسمت

امین شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 01:09 ق.ظ

می‌گویند تنهایی پوست آدم را کلفت می‌کند ‌
می‌گویند عشق دل آدم را نازک می‌کند .
می‌گویند درد آدم را پیر می‌کند ...
آدم ها خیلی چیزها می‌گویند ،‌
و من ،‌ امروز
کرگدن دل‌نازکی هستم که پیر شده است !

"مهدی صادقی"

سلااااااااااااااام دوست خوبم
به به چقدر قشنگ بود مرسی از شعر زیبا و حضور همیشه سبزتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد