ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

بی تابی


خدایــــــــــــــــــــــا


امشب به اندازه ی تمام شب های تنهاییم 


بغض دلتنگی تو را دارم.


به اندازه ی تمام سکوتم حرفهای ناگفته دارم.


هنوز هم مهر سکوت بر لبانم زده ام


اما دیگر صبوری جام دلم لبریز شده است.



خموش هم که باشم


چشمان خسته ام فریاد می زنند.


چشمانم را هم که به خموشی محکوم کنم


دلم تو را فریاد می زند.


این چه دلتنگیست که به جان دلم افتاده


که امشب اینگونه مرا بی تاب تو کرده؟!


دل نوشته ی باران
نظرات 2 + ارسال نظر
من یک زنم دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 11:56 ق.ظ

" روزهـایـم بـی تـــو شـب مـی شـود
شـب هـایـم بـی تـو روز
و ایـن چـرخـه ی تـکــراری
فـیـلـم بـلـنـد هـفـتـه هـایـم شـده
تــو هـم چـه خـوب
نــبـودنـت را بـازی مـی کـنـی
کـسـی کـه در هـیـچ پــلانی حــاضـر نــمـی شـود و
نـقـش اصـلـی تـمـام سـکـانـس هـا اسـت ... ! "

سلام مریم جونم خیلی خوشحالم ک هستی و نوشته های قشنگ و دلنوازتو برام ب یادگار میگذاری عزیز دلم

خیلی خیلی قشنگه مهربونم احساس دلتنگی و نبودن رو چقدر قشنگ به صورت فیلم ب تصور کشیدی خیلی ب دلم نشست عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود گلم مرسی مریمم

من یک زنم چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام باران خوبم
خوبی مهربان؟
نه عزیزم این نوشته از من نبود فقط خواستم حضورم رو توی وبلاگ قشنگ و صمیمانه ات به یادگار حک کنم .

سلام عزیز دلم مرسی گل نازم خوبم شکر بد نیستم با مهربونی و دعاهای شما خوبان مگر میشه بد بود

ب هر حال من دوستش داشتم کلی تشکر بابت شعرهای قشنگی ک برام میذاری و منو خوشحال میکنی عزیزکم یادگاری قشنگ و ب یاد موندنی هست مرسیییییییییییییییییییییی میبومست مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد