ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

سوز دل...

دلم می سوزد...

از دوستت دارم هایی که

تنها بغض و دلتنگی را

برایم به یادگار گذاشته اند!


باران

نظرات 2 + ارسال نظر
سرزمین آفتاب پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 08:58 ق.ظ http://sarzamin-aftab.blogsky.com

سلام
دوباره که ... بیام دعوا راه بندازم ؟ باز که رد پای کلیشه رو به همراه یه بی دقتی در پروراندن موضوع و مضمون دارم می بینم اینجا !!!
وقتی پست محشر قبل رو خوندم گفتم برای همیشه 20 رو گرفته و دیگه هیچوقت خودشو به 19.5 راضی نمی کنه
این پست 10 نیست. بالاتره ...اما مسلما 20 یا 19.5 هم نیست !!
دارم حاضر می شم بیام دعوا ...

سلام دوست آفتابی
مرسی از دقت و نکته سنجیتون
مرسی از توجه و راهنمایی و تشویقتون و صداقتتون در انتقاد از نوشتنم کاش همه مث شما نقد میکردن بجای تعریف ک پیشرفت کنمو بازم ممنونم. چشم سعی میکنم کلیشه ننویسم . اما چ کنم لحظه ای ک دلم میگیره مینویسم هر چی تو ذهنمه مینویسم . اما چشم دقت میکنم

setayesh چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 06:14 ب.ظ http://managers90u.blogsky.com

kheili ghashang boob ...

مرسی ستایش جان لطف داری عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد