ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

پر کشیدن گلی به نام مادر


مادرم دستان آرامشت را به من بده
تا تمامم  تو را لمس کند
بودنت را
ماندنت را
آغوشت را
.


نگاهت را برنگردان

که بدون بدرقه ی نگاه مهرت
امیدم می میرد
.


آغوشت را از من مگیر

که بی آغوش امنت
بی پناهی و تنهایی آوار می شود بر دلم
.


خدایا...

مادر را مظهر عشق و فداکاری و مهر و دوستی معنا کردی

و تمامم را از او پر کردی

لبخند زندگی را با وجود او به من بخشیدی

اما...

رفتنش را با اشک ...

پس صبوریش را برایم به یادگار بگذار.

دل نوشته ی باران

(خانم زهره حاجیان) مامان خوب و صبورم درگذشت مادر مهربان و عزیزتان را به شما و خانواده ی مهربونتون تسلیت میگم.


از خدای رحمان و صبوری و مهر برای حاج خانم مهربون  که تنها خاطره ای که از ایشون دارم

تنها صدای قشنگ و مهربونشون هست رو آرامش و بهشت خدایش را خواهانم.

همچنین  برای شما و خانواده ی محترم صبر و آرامش را.


دوستان گلم برای آرامش روح مهربون مرحومه حاج خانم فاتحه  ای مرحمت بفرمایید


و برای صبوری مامان زهره ی عزیزم و خانواده ی گلشون دعا کنید.



ممنونم

نظرات 3 + ارسال نظر
امین دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

خدا صبر بده.تسلیت میگم

ممنونم از همدردیتون. خدا رحمتشون کنه و به خانوادشون صبر بده خیلی سخته

الهام سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 09:32 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

خدا رحمتشون کنه و روحشون شاد باشه.

مرسی عزیزم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.

امین پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 10:38 ق.ظ http://havayehavva.blogsky.com

..."خودت گفتی یه شب خواب دیدی تو و مونس رفته اید توی دشت و اونجا صدای خدا رو شنیده اید که گفته بود دارید دنبال چی میگردید؟و تو گفته بودی دنبال تو،داریم دنبال تو میگردیم.بعد اون صدا گفته بود برای پیدا کردن من که نمیخواد این همه راه بیاید توی دشت و بیابون.گفته بود من توی سفره خالی شما هستم...
....
....توی علی(ع) که بهشت متحرکه،و باز هم توی علی،توی نماز علی،توی اشکای علی،توی غم های علی...

قسمتی از کتاب روی ماه خداوند را ببوس

(عید غدیر مبارک)

سلام به به چه جملات قشنگی. مرسی از نوشته و تبریکتون عید شما هم مبارک باشه.

سپاس از مهربانیتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد