ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

تو نیستی اما...

تو نیستی وُ من...

چشم هایم را بجز دیدن روی ماهت می بندم

.

تو نیستی وُ من

گوش هایم را جز شنیدن صدای دلنشینت می گیرم

.

تو نیستی وُ من

تمام واژه های احساس را در صندوقچه ی دل پنهان می کنم


برای روز آمدنت


 به همین زودی.


دل نوشته ی باران

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد امین جمعه 1 آذر 1392 ساعت 12:20 ب.ظ http://amin-azad.blog.ir

سلام شعر ها و نوشته هایت جالب هستند سعی کن فقط در وب از آن ها استفاده نکنی تو مجلات و نشریات از آن ها استفاده کن

سلام مرسی شما لطف دارین. فکر نمیکنم نوشته هام در حدی باشه که در مجلات یا نشریه ای چاپ بشن میدونید که حتما آشنا میخواد یا باید آنقدر خوب بنویسم که قابل چاپ باشه اما چون نوشته هام دل نوشته بیش نسیت و قواعد شعری توش رعایت نشده کار درستی نیست.همین که برای دل خودم مینویسم برام کافیه. به هر حال از لطف شما ممنونم.

من یک زنم یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 11:42 ب.ظ http://khaabebaran.blogfa.com/

چه ظریفانه است خلقت قلب آدمی،
به کلامی میشکند،
به لحنی میسوزد،
به نگاهی جان میگیرد و به یادی میتپد.!

به به عالی بود عزیز دلم عالی مرسی مهربونم
تپش قلبم...
به شمارش آمدن های تو بند است

میبینی لحظات زنده بودنم نیز
به وجود تو بسته است

ای بهانه ی زندگی همیشه بمان!

من یک زنم یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 11:46 ب.ظ http://khaabebaran.blogfa.com/

سلام دوست مهربونم
ممنونم از گرما و محبت همیشگی حضورت
ازت انرژی می گیرم خانومم.
منم دوستت دارم عزیزم

و راستی برای نظر لطفت هم بی نهایت ممنون
چشای قشنگ خودتن که همه چیز رو خوب وزیبا می بینن خصوصا حقیر نوشته های منو
ممنون

سلااااااااااااااااااااااااااااام مریم جونم
خواهش میکنم عزیزم وظیفه ام بود ببخشید که دیر سر میزنم.مرسی عزیزم شما لطف دارین.

عزیزدلم خوشحالم که باعث میشم انرژی مثبت بگیری . بدون تعارف نظرمو گفتم گلکم واقعا شعرهات عالین به دل میشینن و حس خوبی بهم میدن مرسی مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد