ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

بوی خوش گل یاس

 

  در باغچه حیاط خانه مان 

  گلهای یاس 

  عطر تو را می دهند 

  عطرت را تا کوچه های  تنگ و پیچ در پیچ عشق پراکنده اند 

 هر روز صبح 

 به یاد تو پنجره ها را 

 رو به باغچه ی سبز عشق باز می کنم 

 تا صبحم را با عطر مشام تو آغاز کنم 

 و روحی تازه بیابم 

 هر روز به نظاره ی گلهای یاس می نشینم 

 و با سر انگشتانم دست نوازش عشق را 

 بر سر گلهای یاس می کشم   

 زیرا گلهای یاس با غچه مان 

 یاد و خاطره تو را  

 در قلب و ذهنم تداعی می کند 

 تو به سان گل یاس خوشبوی بهاری 

 مشامت را به رخ نسیم دلم می کشانی 

 گل یاس خوشبوی کمیاب من 

 تو را هر روز می بویم 

 تا مشامت را که نشان وجودت است را 

 تا اعماق قلبم احساس کنم 

 می بویم تو را 

 ای گل یاس کمیاب من.  

 

 دل نوشته ی باران 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد