ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

فاصله ها

 

  آری...   

  دلمان از این همه فاصله ها بیزار است   

  اما چه کنم که فاصله همچو دیواری  

 

  بین من و تو حایل گشت .   

  اما من روحم را... جانم را ... به عشق تو ...   

  از این دیوار زجر جدایی فاصله ها پرواز می دهم.   

  عزیزم شاید فاصله ها    

  جدایی من و تو را خواهانند؟  

  اما...  

  من قلبم را سوی تو روانه کردم    

  تا هیچ فاصله ای نتواند تو را از من بگیرد.  

 

  دل نوشته ی باران 

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 09:14 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییی
معرکـــــــســــــت
واقعـاااااااا می گم یکی از یکی دیگه بهـترررررررررر

مرسییییییییی عزیزم لطف دارین زهرا جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد