ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

پل فاصله ها

 

  دلتنگ توام ... 

 

  و فاصله ها دیواری شدند میان من و تو   

 

  دیوار فاصله ها 

   

  همچو قفسی می ماند  

  

  که نفس هایم را تنگ می کند 

 

  تو با چشمان پر عشقت 

   

  با نگاه زیبایت  

 

  این دیوار جدایی را بشکن  

 

  فقط عمق نگاهت و برق چشمانت  

 

  قادر به شکستن این طلسم فاصله هاست  

 

  . 

 

  فاصله پلی شد   

 

  بین من و تو  

 

  تا ازاین پل بگذریم   

 

  نه با کالبد     

  بلکه با روح 

   

  از پل فاصله ها پرواز کنیم.    

 

  

  تقدیم به دوست عزیزم زهرا جان  که دوست داشتن در مورد فاصله باز هم  دل نوشته ای  

  بگذارم. 

   

  

   

 

  دل نوشته ی باران

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 11:21 ق.ظ http://mehdi-1360.blogfa.com

خب خدا رو شکر می بینم که مشکل قالبت حل شد
موفق باشی شاعر جوان

بله مرسی بلاخره تونستم درستش کنم
ممنون از راهنماییتون استاد

زهرا(اونی که پست به نامش شد) یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 11:22 ب.ظ

مـــــــــــــــرسـی باران عـزیـــــــــــــــــزمممممممممم
من عـــــاشــــــــــــــــــــــــق ایـــــــــــــن شـــــــــعــــــــــــــــــــرم
منتظر شعرای بدی هستیم:*

سلام زهرای گلم مرسی عزیزم
قابلتونو نداشت
امیدوارم هیچ وقت فاصله رو تجربه نکنی و همیشه کنار عزیزانت باشی

زهرا چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

ممنـونـــــــــــــــــــــــــم

خواهش می کنم عزیز دلم زهرا جونم

خوشحالم که خوشت اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد