ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

جوانه های عشق و امید

 

    

 

  خدایا تو درد دادی و صبوری در کنارش 

 

  عشق دادی و فراق در کنارش 

 

  اما من دلم را جوانه های امید و عشق پر کرده 

 

  خود را به ریسمان امید تو بستم 

 

  و آرزوهایم را در رویای قشنگ خلق کردم 

 

  میدانم روزی رسد که تو دستم را بگیری 

 

  چشم باز کنم  

   

  و خود را در واقعیت رویاهایم ببینم. 

 

  به امید تو باغبان می شوم 

 

  تا جوانه های عشق و امید را در دلم بپرورانم. 

 

  دل نوشته ی باران  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد