ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

مشاعره: یاد تو

    

  

 

   میدانم جمعه ای با یاد تو آغاز شود 

   می تواند غمگین نباشد. 

 

   آزاده .م 

   . 

   هر روز و هر شبم  

   که با تو آغاز شود روشنایی می یابد. 

   غم رهگذر می شود  

   از درب خانه دلم. 

   شادی و شوق نام و یاد توست 

   که دلم را عطرآگین می کند. 

 

   دل نوشته ی باران 

نظرات 2 + ارسال نظر
مه­سیما سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 12:19 ق.ظ http://mahsymaa.blogfa.com/

سلام باران با احساسم
خیلی زیبا بودند عزیزم

مرسی که شعرا رو می زاری و مرسی که دوست نوشتی

می بوسمت.

سلام عزیز دلم ممنونم که هستی و میخونیشون
مثل همیشه لطف و محبتت شامل حالم شده مهربونم
دوستت دارم نازنینم مه سیما جونم

سرزمین آفتاب چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 07:14 ب.ظ http://sarzamin-aftab.blogsky.com

دردها فراموش می شوند

اما همدردها هرگز !!!

قشنگ بود...خیلی !

سلام دوست من
میشه یه خواهشی کنم
تورو خدا تو هم مثل آبجی زهره ی من یهو در یه روز شیش تا پست نذار بعد نرو تا دو هفته دیگه !!
لطفا
لطفا
لطفا
منظم باشه تایم های اومدن و نوشتنت

اینجوری نباشه یه بخشی از نوشته هات از نگاه بازدیدکننده هات دور می مونن
ما آدما عادت داریم توی یه وبلاگ آشنا
معمولا آخرین پست رو می خونیم و می ریم!!!

پس اگه طبق خواهش من بنویسی هم بازدیدکننده هات عادت می کنن که با یه نظم خاص بیان و بخونن
هم خودت برای انتشار مطلب بعدی و آرایش های نهایی و ویرایش های لازم وقت کافی داری و نهایتا محصولی که می ذاری توی ویترین وبلاگت در نهایت زیبایی عرضه می شه

موفق باشی

راستی
کارهات رو کامل خوندم !!!
خیلی فرق کردن
هم کوتاهتر شدن
هم پرمحتوا تر
خوشحال شدم!

سلام دوست عزیز
ممنونم از این همه توجه و لطفتون
چشم سعی میکنم دیگه منظم بیام
شما مثل همیشه لطف دارین سژاس فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد