ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

مشاعره: دستهایت را دوست دارم...

 

 دستهایت را دوست دارم 

                           حتی وقتی در بای بای لحظه ی بدرود 

                                                                     برای روزها از دستهایم جدا می ماند. 

  

                                                                                                                 (هاجر.ه) 

                                             .................................................. 

 

 دستهایت را دوست می دارم 

           آنگاه که دستهای پر اشتیاق مرا می گیرند 

                                                   دستان مهرت را 

                                                       به نشانه ی سلام و آغازی دوباره تکان بده 

                                                                                بدرود گفتن را کمی به تاخیر انداز.  

 دل نوشته ی باران

نظرات 1 + ارسال نظر
مه­سیما شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 12:20 ق.ظ http://mahsymaa.blogfa.com/

من
در وسعت بی حصر تو
شکستم .
هزار پاره شدم
و هزاران هزار ذره

سلام مسی عزیزم مرسی عالی بود گلکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد