ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

تارهای واهی عشق و مهر


 داشتم زندگی ام را می کردم

 آمدی

 و غرق در رویایم کردی و رفتی

 غرق تلخی تنهایی و نامهربانی

 .

 مثل تارهای عنکبوت بر دلم تنیدی

 و همه ی دنیا را بر چشمان شادیم بستی

 .

 اما دل خسته ام از تارهای واهی عشق تو

 به ستوه آمده است

  .

 چنگ می زنم بر تارهای تنیده از توهم عشق و مهرت

 می گذرم از این دنیای ریا و بی مهری و عشق

 .

 آه آزادی...

 نفس می کشم آزادی را

 رهایی را...


 ماهی می شوم

 و غرق می شوم در رویای آرامش و امید خدایی

 .


 برو...

 بگذار بار دیگر زندگی را استنشاق کنم.


 دل نوشته ی باران

نظرات 3 + ارسال نظر
مه سیما سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 04:09 ب.ظ http://mahsymaa.blogfa.com/

سلام بارانم

خیلی زیبا بود

ماهی همیشه دچار دریاست و دریا همیشه گسترده.

دوستت دارم

سلام عزیز دلم
مرسی ممنونم مسی جووووووووونم سپاس شاعر و نویسنده بزرگ معاصر ایرانی
بانوی مهربانی منم دوستت دارم و عزیز دل منی

حسین پنج‌شنبه 27 مهر 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://binesh3000.blogfa.com

موفق باشی مهری جان ... خیلی قشنگ بود

سلام ممنونم آقا حسین . شما لطف دارین زیبا میبینید.

طاها شنبه 29 مهر 1391 ساعت 10:12 ق.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

زندگی را بی تو استنشاق کردم
تلخ بود با بوی تعفن رفتنت

سلام داداش طاها مرسی که هستین. قشنگ بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد