ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

گل یاس من


 با تولد عشق تو

 گلی کاشتم از جنس یاس محبت.


 هر روز صبح

 پنجره احساس را می گشایم رو به سوی بودنت

  تا مست شوم از بوی عشق.


 تمام آرزو و امید فردایم

 گل یاسی بود،

 در گلدان دلم.


 آب و کودش عاشقانه های دل مجنونم بود.

 من عشق دادم،

 و گل یاس بوی خوش آرامش.


 روزها از پی هم می دویدند

 و دل نابینا از عشق گل یاس.


 آسمان چشم حسادت بگشاد

 به گل یاس و گلدان پر از عشق دلم.


 ناگه آسمان طوفانی شد

 و گل یاسم را با خود برد.


  تنها خاک تنهایی و دلتنگی را جا بگذاشت.


 دل نوشته ی باران




نظرات 2 + ارسال نظر
طاها دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

آفریییییییییییییییییییییییییین

مرسی داداش

فاطمه سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 10:59 ق.ظ http://deleman43.blogsky.com/

میشود برگردی گل یاس زیبا
اینجا دلتنگ است دل من با گلدان
بسیار زیبا بود باران عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد