ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

تولد شکوفه ام مبارک

ش: شبنم ذوق بر گلبرگهای اشتیاق چکید

و شکوفه ی سپید محبت شکوفت.


ک: کتاب زندگی را که برگ می زنم

به قشنگترین برگ هستی می رسم

که وجود تو را قلم زده است.


و: ورد کدام جادوی عشقی

که خالقت بر هستی خوانده است؟!


ف: فرشته ی مهربانم

بالهای عشق و مهر و امیدم

با مژدگانی تولد تو

جان پرواز گرفت.


ه : هوش از سر گیتی پرید

آندم که شکوفه ی محبت و عشق

عطر نفس هایش را به هستی نوید بخشید.


دل نوشته ی باران


شکوفه ی عزیزم با تاخیر زیاد 15 بهمن زاد روزت مباااااااااااااارک

با کلی شرمندگی و معذرت خواهی بابت تاخیر عزیز دلم منو ببخش

نظرات 1 + ارسال نظر
ترنج بانو جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 07:32 ق.ظ http://www.shokofesolimani.blogfa.com

درود عزیز دلم درود مهربانم
امیدوارم بتوانم این همه خوبی را جبران کنم
امیدوارم لایق باشم
زنده باشی
و همیشه سبز
دست گلت درد نکند می بوسمت از راه دور خیلی دور
به امید دیدار

سلاااااااااااااااااااااام شکوفه ی مهربونم خوبی عزیزم؟
واااااااااااااااااااای چقدر خوشحالم که اومدی عزیز دلم خیلی نگرانت بودم و دلتنگ چه خوبه ک شکوفه ی خوشملم اومده به به
خواهش میکنم عزیز دل باران بخدا شرمنده دیر شد دیر ب دیر میام سر میزنم معذرت میخوام ک دیر شد اما خوشحالم ک دوسش داشتی انشالا تولد سال بعد جبران میکنم
منم میبوسمت و منتظر دیدار تازم که روی ماهتو ببینم . دوست دارم عزیزم دورم اما دلم پیشته و بدون ک خیلی دوستت دارم و همیشه دعاگوی خوشبختی و شادی و موفقیتت هستم گل نازم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد