ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

ترنم باران

بوی شعر... بوی نم خاک هوای تو... مستم کرده است. غزل های شعرم... تو را می سرایم... با ترنم بارانی تازه.

سنجاق دلتنگی


دلتنگی تنها بهانه ی پیراهن دوریست

که تو را به من وصله می زند،


دلتنگی را بر پیراهن رنگی خاطره های بودنت

سنجاق می کنم.


دل نوشته ی باران

نظرات 1 + ارسال نظر
سرزمین آفتاب چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام
عاشق این دلنوشته های کوتاه و زیبا و پر از استعاره هستم
کاملا رشد تصاعدیه شما مشهوده
صرف نظر از لطف و اغراقی که در حق من دارید بدون تعارف باید بگم قلمتون خیلی محکم و جوندار و هدفمند شده

از کارهای جدیدتون خیلی لذت بردم
موفق باشید

سلام دوست آفتاب مهربانی
ممنونم شماهمیشه به من لطف دارین شرمنده میکنید دوست خوبم
خوشحالم که خوشتون اومده و راضی هستین .خداروشکر که استادم این دفعه راضی بودن
سپاس فراوان از این همه محبت و توجه شما استاد مهربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد